PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
w CRWiR ARKA
w Jarosławcu
Bezpieczna lokalizacja ośrodka w Jarosławcu
- CRWiR ARKA znajduje się na zamkniętym terenie – 1,5 hektara do dyspozycji Gości, na tereny zielone i rekreacyjne mają wstęp tylko Goście ośrodka
- Jarosławiec jest małą miejscowością, oddaloną od dużych miast min. 20 km
- dostęp do największej w Polsce 5 ha plaży tzw. Dubaj – dzięki temu każdy plażowicz będzie miał możliwość znalezienia dla siebie miejsca do swobodnego wypoczynku, bliskość lasu sosnowego do bezpiecznych spacerów
Bezpieczne funkcjonowanie
- na teren obiektu wstęp mają tylko Goście hotelowi oraz pracownicy i w ograniczony sposób dostawcy – na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób!
- dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
- W obiekcie mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa ( sprawdzamy przy meldunku temperaturę )
- obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, przy wejściu restauracji, w toaletach
- Wszystkim pracownikom bezdotykowo mierzymy temperaturę przed rozpoczęciem pracy oraz po zakończeniu zmiany.
- Wszystkie dostawy odbywają się zachowaniem dystansowania społecznego i zasad higieny.
- Wszyscy pracownicy zobligowani są do częstej dezynfekcji rąk, pracy w rękawiczkach i maseczkach higienicznych.
POKOJE i CZĘŚCI OGÓLNODOSTĘPNE
- w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się odpłatnie na życzenie gości
- wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju
- informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy, pomieszczenia ogólnodostępne będą systematycznie dezynfekowane poprzez promieniowanie UV-C i sterylizacja poprzez ozonowanie
- podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy urządzenia do sterylizacji i dezynfekcji pomieszczeń poprzez zamgławianie , które neutralizują wirusy i bakterie, każdy pokój po wyjeździe gości poza standardowym sprzątaniem (do którego jak zawsze dokładamy najwyższej staranności) poddany jest specjalnej procedurze dezynfekcji i wietrzeniu. Dezynfekujemy klamki, piloty, włączniki, uchwyty i wszystkie powierzchnie płaskie.
- części wspólne – korytarze i toalety poddawana są częstej dezynfekcji
- montujemy w toaletach w częściach wspólnych tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który jest wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
- pracownicy działu sprzątania wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych rękawiczkach wnosi do pokoju czyste wyposażenie takie jak ręczniki, pościel.
- wdrożyliśmy dodatkowe procedury sanitarne w zakresie prania i dowożenia czystej pościeli do obiektu .
Bezpieczny meldunek i obsługa Gości
- po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
- recepcjonista obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych
- Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się z objawami choroby, zastrzegamy sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku – badamy temperaturę przed zameldowaniem
- sugerujemy aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (najlepiej przelewem by skrócić czas meldunku)
- pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów i sprzętu komputerowego
- przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( lub rodzina )
- skracamy do minimum czas potrzebny na zameldowanie (bez zbędnych formalności).
- w hotelu mogą znajdować się jedynie goście hotelowi i pracownicy.
- wszystkie powierzchnie wspólne (m.in. recepcja, toalety, klamki itp. ) dezynfekujemy kilka razy dziennie.
- wszystkie powierzchnie częstego styku (klamki, przyciski, lady itp. ) dezynfekowane są co 2 godziny.
Strefa rehabilitacji
- na zabiegi Goście przychodzą 5 min przed czasem tak by ograniczyć mijanie się z innymi Gośćmi wychodzącymi z zabiegu
- dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor ze środkiem dezynfekującym w poczekalni
- nie przyjmujemy gości zaziębionych, z kaszlem
- ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie korzystających z rehabilitacji .
- urządzenia medyczne i leżanki dezynfekujemy po każdym pacjencie
- pacjent przychodzi na zabiegi wyłącznie z niezbędnymi przedmiotami.
- opiekun małoletniego używa maseczek zgodnie z obowiązującymi przepisami i utrzymuje bezpieczny dystans w trakcie trwania zabiegów.
- obowiązkowe noszenie maseczek przez pacjentów.
- zakaz używania telefonów komórkowych w trakcie zabiegów.
- obowiązkowe noszenie maseczek medycznych bądź przyłbic przez fizjoterapeutów, oraz rekomendowane noszenie rękawiczek jednorazowych.
GASTRONOMIA
- Usługi gastronomiczne będziemy realizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi procedurami zalecanymi przez GIS i MZ , będziemy na bieżąco uaktualniać zasady bezpieczeństwa
- przed wejściem do restauracji Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest również przed wejściem do Restauracji
- kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco
- codziennie ozonujemy restaurację i pomieszczenia wspólne.
- dezynfekujemy stoliki w restauracjach po każdym Gościu.
- kelnerzy wyposażeni są w maski ochronne, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki.
- wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz GMP przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
- kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach.
Drodzy Goście,
wszystkie te działania podejmujemy, aby zapewnić Państwu bezpieczny
i komfortowy wypoczynek. Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie jakim zostaliśmy obdarzeni i gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań,
aby tego zaufania nie zawieźć.
Właściciel Stefan Kwiatkowski