Skip to content

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
w CRWiR ARKA
w Jarosławcu

Bezpieczna lokalizacja ośrodka w Jarosławcu

  • CRWiR ARKA znajduje się na zamkniętym terenie – 1,5 hektara do dyspozycji Gości, na tereny zielone i rekreacyjne mają wstęp tylko Goście ośrodka
  • Jarosławiec jest małą miejscowością, oddaloną od dużych miast min. 20 km
  • dostęp do największej w Polsce 5 ha plaży tzw. Dubaj – dzięki temu każdy plażowicz będzie miał możliwość znalezienia dla siebie miejsca do swobodnego wypoczynku, bliskość lasu sosnowego do bezpiecznych spacerów

Bezpieczne funkcjonowanie

  • na teren obiektu wstęp mają tylko Goście hotelowi oraz pracownicy i w ograniczony sposób dostawcy – na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób!
  • dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
  • W obiekcie mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa ( sprawdzamy przy meldunku temperaturę )
  • obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, przy wejściu restauracji, w toaletach
  • Wszystkim pracownikom bezdotykowo mierzymy temperaturę przed rozpoczęciem pracy oraz po zakończeniu zmiany.
  • Wszystkie dostawy odbywają się zachowaniem dystansowania społecznego i zasad higieny.
  • Wszyscy pracownicy zobligowani są do częstej dezynfekcji rąk, pracy w rękawiczkach i maseczkach higienicznych.

POKOJE i CZĘŚCI OGÓLNODOSTĘPNE

  • w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się odpłatnie na życzenie gości
  • wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju
  • informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy, pomieszczenia ogólnodostępne będą systematycznie dezynfekowane poprzez promieniowanie UV-C i sterylizacja poprzez ozonowanie
  • podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy urządzenia do sterylizacji i dezynfekcji pomieszczeń poprzez zamgławianie , które neutralizują wirusy i bakterie, każdy pokój po wyjeździe gości poza standardowym sprzątaniem (do którego jak zawsze dokładamy najwyższej staranności) poddany jest specjalnej procedurze dezynfekcji i wietrzeniu. Dezynfekujemy klamki, piloty, włączniki, uchwyty i wszystkie powierzchnie płaskie.
  • części wspólne – korytarze i toalety poddawana są częstej dezynfekcji 
  • montujemy w toaletach w częściach wspólnych tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który jest wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
  • pracownicy działu sprzątania wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych rękawiczkach wnosi do pokoju czyste wyposażenie takie jak ręczniki, pościel.
  • wdrożyliśmy dodatkowe procedury sanitarne w zakresie prania i dowożenia czystej pościeli do obiektu .

 

 

 

Bezpieczny meldunek i obsługa Gości

 

  • po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
  • recepcjonista obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych
  • Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się z objawami choroby, zastrzegamy sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku – badamy temperaturę przed zameldowaniem
  • sugerujemy aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (najlepiej przelewem by skrócić czas meldunku)
  • pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów i sprzętu komputerowego
  • przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( lub rodzina )
  • skracamy do minimum czas potrzebny na zameldowanie (bez zbędnych formalności).
  • w hotelu mogą znajdować się jedynie goście hotelowi i pracownicy.
  • wszystkie powierzchnie wspólne (m.in. recepcja, toalety, klamki itp. ) dezynfekujemy kilka razy dziennie.
  • wszystkie powierzchnie częstego styku (klamki, przyciski, lady itp. ) dezynfekowane są co 2 godziny.

Strefa rehabilitacji

  • na zabiegi Goście przychodzą 5 min przed czasem tak by ograniczyć mijanie się z innymi Gośćmi wychodzącymi z zabiegu
  • dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor ze środkiem dezynfekującym w poczekalni
  • nie przyjmujemy gości zaziębionych, z kaszlem
  • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie korzystających z rehabilitacji .
  • urządzenia medyczne i leżanki dezynfekujemy po każdym pacjencie
  • pacjent przychodzi na zabiegi wyłącznie z niezbędnymi przedmiotami.
  • opiekun małoletniego używa maseczek zgodnie z obowiązującymi przepisami i utrzymuje bezpieczny dystans w trakcie trwania zabiegów.
  • obowiązkowe noszenie maseczek przez pacjentów.
  • zakaz używania telefonów komórkowych w trakcie zabiegów.
  • obowiązkowe noszenie maseczek medycznych bądź przyłbic przez fizjoterapeutów, oraz rekomendowane noszenie rękawiczek jednorazowych.

GASTRONOMIA

  • Usługi gastronomiczne będziemy realizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi procedurami zalecanymi przez GIS i MZ , będziemy na bieżąco uaktualniać zasady bezpieczeństwa 
  • przed wejściem do restauracji Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest również przed wejściem do Restauracji
  • kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco
  • codziennie ozonujemy restaurację i pomieszczenia wspólne.
  • dezynfekujemy stoliki w restauracjach po każdym Gościu.
  • kelnerzy wyposażeni są w maski ochronne, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki.
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz GMP przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
  • kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach.

Drodzy Goście,
wszystkie te działania podejmujemy, aby zapewnić Państwu bezpieczny
i komfortowy wypoczynek. Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie jakim zostaliśmy obdarzeni i gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań,
aby tego zaufania nie zawieźć.

Właściciel Stefan Kwiatkowski